אזורים
השקת שפה פרסומית
אזורים

כל קמפיין גדול מתחיל במחקר רציני, בעיקר כשמדובר באחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. אז עשינו מחקר וממנו גיבשנו אסטרטגיה שהציגה את תפיסת המגורים ההוליסטית של אזורים, כחברה המתכננת בקפידה את מתחמי המגורים שלה. מהשפיץ האסטרטגי יצרנו קונספט והשקנו שפה פרסומית חדשה וייחודית בנוף הנדל"ן הישראלי: לקחנו אלמנטים מעולם הנדל"ן והאנשנו אותם כדי לייצר רגש וחיבור אמיתי ומבוסס אצל קהל היעד.

Full Width Picture Full Width Picture
את הקונספט הקריאייטיבי תרגמנו לקמפיין 360 שכלל בין היתר TV, דיגיטל, רדיו, שילוט ופרינט ובמקביל ביצענו אפיון ופיתוח של אתר ייעודי, וסיימנו עם מהלך תוכן של סטנדאפיסטים מובילים.
2Full Width Picture 2Full Width Picture



תכל'ס, הדובדבן שבקצפת היה הזכייה שלנו עם הקריאייטיב כמודעה הטובה ביותר בקטגוריית הנדל"ן ב'מדד המותגים' של גלובס, ואפילו קיבלנו פרגון באתר Ads of the World. בקיצור, אחלה סיבות לחייך.


full_width_3 full_width_3
picture5 picture5

כל קמפיין גדול מתחיל במחקר רציני, בעיקר כשמדובר באחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. אז עשינו מחקר וממנו גיבשנו אסטרטגיה שהציגה את תפיסת המגורים ההוליסטית של אזורים, כחברה המתכננת בקפידה את מתחמי המגורים שלה. מהשפיץ האסטרטגי יצרנו קונספט והשקנו שפה פרסומית חדשה וייחודית בנוף הנדל"ן הישראלי: לקחנו אלמנטים מעולם הנדל"ן והאנשנו אותם כדי לייצר רגש וחיבור אמיתי ומבוסס אצל קהל היעד.

image_mobile_1 image_mobile_1
את הקונספט הקריאייטיבי תרגמנו לקמפיין 360 שכלל בין היתר TV, דיגיטל, רדיו, שילוט ופרינט ובמקביל ביצענו אפיון ופיתוח של אתר ייעודי, וסיימנו עם מהלך תוכן של סטנדאפיסטים מובילים.
gif_mob gif_mob
add_image_mob add_image_mob

תכל'ס, הדובדבן שבקצפת היה הזכייה שלנו עם הקריאייטיב כמודעה הטובה ביותר בקטגוריית הנדל"ן ב'מדד המותגים' של גלובס, ואפילו קיבלנו פרגון באתר Ads of the World. בקיצור, אחלה סיבות לחייך.

gif_2_mob gif_2_mob
image_brush_add_mob image_brush_add_mob
image_4_mob image_4_mob